کيفيت خدمات، شاخص ارزيابي برترين‌هاي گردشگري است

به گزارش ميراث‌آريا (chtn) و به نقل از ستاد خبري جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري ايران، مهدي جهانگيري معاون ســـرمايه‌گذاري و طرح‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ضمن مثبت ارزيابي کردن اين جشنواره، گفت: ايران جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي زيادي دارد ولي متاسفانه در سال‌هاي گذشته، صنعت گردشگري اولويت برنامه‌ريزي‌هاي کشور نبوده است.

وي با بيان اينکه صنعت گردشگري در سال‌هاي اخير فعال شده است، گفت: با وجود آنکه صنعت گردشگري در آغاز راه است، اما حرکتي رو به رشد دارد.

مهدي جهانگيري ادامه داد: حالا که بخش خصوصي با اعتماد به نفس وارد اين صنعت شده بايد از تمام ظرفيت‌هاي موجود براي رشد گردشگري کشور استفاده کرد، لذا نکته مهمي که بايد بدان توجه شود مشتري مداري است.

معاون سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چگونگي ارائه خدمات و کيفيت مجموعه‌هاي گردشگري را عامل موثر در راضي نگه داشتن گردشگر و در نهايت ارتقاء مشتري مداري دانست.

وي گفت: ارتقاء مشتري‌مداري تعيين کننده تـمام ارزش‌هــاي خــدمات‌رساني به توريست است.

وي برگزاري جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري ايران را حرکت خود جوش از سوي بخش خصوصي عنوان کرد که مي‌تواند براي دست اندرکاران صنعت گردشگري فضاي رقابتي ايجاد کرده و انتظارات مشتري را به درستي برآورده کند./100

انتهای پیام/

کد خبر 138707036